به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان بر بیان خدمات و برکات انقلاب به نسل های جدید تاکید کرد و افزود: این نسل باید بدانند از ولایت طاغوت خارج و تحت ولایت رسول خدا و امامان معصوم و در زیر سایه نایب برحقشان ولی امر مسلمین قرار گرفته ایم.
وی با تاکید بر اینکه سخن انقلاب سخن حق در برابر باطل بود، اظهارکرد: انقلاب ایران با فطرت پاک انسان ها هماهنگ و اقبال عمومی مردم نشانه این مهم بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انقلاب ایران ارزش های طاغوت و اشرافیت را کنار زد و اخلاق، ارزش های دینی، معنویت و دینداری را جایگزین کرد.
حجت الاسلام خاتمی بر مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآورشد: این انقلاب با حضور همه اقشار مختلف جامعه شکل گرفت و همه جانبه بود.
وی بر برگزاری هرچه باشکوه تر جشن 22 بهمن انقلاب اسلامی تاکید کردو افزود: امسال وارد 40 سالگی انقلاب می شویم و مردم طی این مدت جوانمردانه برای آن ایستادگی کرده وبیش از 200 هزار شهید برای بقای آن داده اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: 40 سالگی نشانه کمال، رشد و بلوغ است و ملت ولایتمدار ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران خواهند زد.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: 14 بهمن روز فناوری فضایی نامگذاری شده و این مهم از افتخارات نظام اسلامی است و روز اقتدار علمی کشور در عرصه جهانی محسوب می شود.
وی تاکید کرد: فناوری های فضایی ایران در توسعه کشور نقش کلیدی داردو ایران جزو کشورهای موفق در این عرصه است و با باشگاه جهانی پیوند دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، 15 بهمن 57 را روز انتخاب دولت موقت اسلامی توسط امام راحل بیان کرد و گفت: 19 بهمن همین سال نیز روز دیدار ارتش و نیروی هوایی با بنیانگذار انقلاب بود.
حجت الاسلام خاتمی، همچنینن بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز توسط مشترکان در شرایط جوی سرد تاکید کرد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.