به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از سمن ها و خیران استان زنجان افزود: کسانی که در امور خیریه فعالیت می کنند انتظار تقدیر ندارند، چرا که با خداوند معامله و اجر اخروی دریافت می کنند، اما در عین حال دین اسلام نیز توصیه کرده که خیران دیگران را نیز به امور خیر تشویق کنند.
وی اظهار کرد: این استان در زمینه کار خیریه وضعیت بهتری دارد و ثواب برای کسانی است که بیش از سایرین در این امر مهم و خیر مشارکت فعالانه ای دارند و پیشران این حرکت خوب مردمی شده اند.
حجت الاسلام خاتمی افزود: این نهادهای خیریه گردانندگان امور خیریه در استان هستند و در این میان افرادی با عنوان های مختلفی در این خیریه ها فعالیت می کنند و در مقایسه با دیگران پیشگام هستند و توانسته اند این ظرفیتهات و استعدادهای موجود را به مرحله شکوفایی برسانند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: افرادی نیک نام در این استان با اموال وقف خود و یا با کارهای خیریه خود آثار شایسته ای را بر جای گذاتشند که همواره از کارهای انجام گرفته شده انها به خوبی یاد می شود و اغلب مردم با این نام ها و اندیشه مثبت آنها آشنا هستند.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایتی خاطر نشان کرد: همگان به ویژه زنان باید این بانوی بزرگورار را الگو و سرمشق خود قرار دهند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از 40 خیر و سازمان های مردم نهاد مورد تجلیل شد.
7320/
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.