به گزارش ایرنا، ناصر مقدم روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه برای نخستین بار در استان اتفاق افتاده و دانش‌آموزان به صورت رایگان برای تماشای فیلم‌های کودک که در نوبت صبح اکران می‌شود، به سالن سینما بهمن زنجان می‌روند.
وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با مدارس استان جهت اعزام دانش‌آموزان به سینما انجام شده است، اظهار کرد: برای شرکت در 'جشن سیمرغ و پروانه‌ها' دانش‌آموزان مدارس مناطق محروم در اولویت قرار دارند.
مقدم از حضور هنرمندان و مسئولان استانی در طی روزهای اکران فیلم‌های کودک در سالن سینما بهمن خبر داد و تاکید کرد: 'جشن بزرگ سیمرغ و پروانه‌ها' از روز شنبه، ١٤ بهمن‌ماه تا روز چهارشنبه ١٨ بهمن‌ماه از ساعت ٩ و نیم صبح برگزار می شود.
وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های کودک از ساعت ١٠ آغاز می شود، اظهار کرد: روز شنبه/ ١٤ بهمن/‌ فیلم 'قهرمانان کوچک' به کارگردانی حسین قناعت، روز یکشنبه/ ١٥ بهمن‌/ انیمیشن 'دنیای کیف‌ها' به کارگردانی حمید نخعی، روز دوشنبه/ ١٦ بهمن‌/ انیمیشن 'فیلشاه' به کارگردانی 'هادی محمدیان'، روز سه‌شنبه/ ١٧ بهمن‌/فیلم 'دزد و پری' به کارگردانی حسین قناعت و در روز چهارشنبه/ ١٨ بهمن/ نیز فیلم 'شکلاتی' به کارگردانی سهیل موفق برای دانش‌آموزان به نمایش در می آید.
امسال سومین دوره اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در زنجان است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.