به گزارش خبرآنلاین؛ ناصر مقدم با اشاره به اینکه پیش‌فروش بلیت‌های این جشنواره از سینما بهمن زنجان به دو روش اینترنتی(سایت سینما بهمن زنجان) و گیشه‌ای انجام می‌شود، افزود: قیمت بلیت ١٠ هزار تومان تعیین شده و در مراسم افتتاحیه جشنواره که روز شنبه ١٤ بهمن‌ماه در سالن سینما بهمن زنجان برگزار می‌شود، بازیگران مطرح کشوری نیز حضور خواهند داشت.

وی اکران فیلم‌های جشنواره استانی فجر در زنجان را در سری بعد از ظهر عنوان کرده و افزود: در اولین روز جشنواره که روز شنبه چهاردهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، فیلم "چهارراه استامبول" به کارگردانی مصطفی کیایی در ساعت ١٦ اکران خواهد شد. در همین روز، ساعت ١٨ و ٣٠ دقیقه به اکران فیلم "ماهورا" به کارگردانی حمید زرگرنژاد اختصاص یافته و سپس فیلم "جاده قدیم" به کارگردانی بهرام بهرامیان در ساعت ٢١ به روی پرده سینما بهمن زنجان می‌رود.

مقدم با اشاره به برنامه‌های دومین روز جشنواره استانی فیلم فجر در روز یکشنبه، ١٥ بهمن‌ماه، تاکید کرد: فیلم "دارکوب" به کارگردانی بهروز شعیبی در ساعت ١٦، فیلم "بمب" به کارگردانی پیمان معادی در سانس ١٨ و ٣٠ دقیقه و فیلم "مغزهای کوچک زنگ‌زده" به کارگردانی هومن سیدی در سانس ٢١ به نمایش درمی‌آید.

به گفته وی، در روز سوم جشنواره همزمان با دوشنبه، ١٦ بهمن‌ماه، فیلم "امیر" به کارگردانی نیما اقلیما در سانس ١٦، فیلم "به وقت شام " به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در سانس ١٨ و ٣٠ دقیقه و فیلم "چهارراه استامبول" در سانس ٢١ اکران می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در چهارمین روز جشنواره استانی فیلم فجر همزمان با سه‌شنبه، ١٧ بهمن ماه، فیلم "مغزهای کوچک زنگ‌زده" در ساعت ١٦، فیلم "جاده قدیم" در ساعت ١٨ و ٣٠ دقیقه و "خجالت نکش" به کارگردانی رضا مقصودی در ساعت ٢١ به روی پرده می‌رود.

در پنجمین روز جشنواره، همزمان با چهارشنبه ١٨ بهمن‌ماه فیلم "به وقت شام" در سانس ١٦، فیلم "خجالت نکش" در سانس ١٨ و ٣٠ دقیقه و فیلم "امیر" در سانس ٢١ اکران می‌شود.

در ششمین روز جشنواره، همزمان با پنجشنبه، ١٩ بهمن‌ماه، فیلم "خجالت نکش" در سانس ١٦، فیلم "مغزهای کوچک زنگ‌زده" در سانس ١٨ و ٣٠ دقیقه و "بمب" در سانس ٢١ به نمایش درمی‌آید.

در هفتمین روز جشنواره همزمان با جمعه، ٢٠ بهمن‌ماه، فیلم "جاده قدیم" در سانس ١٦، فیلم "دارکوب" در سانس ١٨ و ٣٠ دقیقه و فیلم "سوء تفاهم" به کارگردانی احمدرضا معتمدی در سانس ٢١ به روی پرده می‌رود.

در هشتمین روز جشنواره همزمان با شنبه ٢١ بهمن‌ماه، سینما بهمن زنجان میزبان فیلم "بمب" در سانس ١٦، فیلم " چهارراه استامبول" در سانس ١٨ و ٣٠ دقیقه و فیلم "دارکوب" در سانس ٢١ خواهد بود.

همچنین در آخرین روز جشنواره، همزمان با یکشنبه، ٢٢ بهمن‌ماه، فیلم "ماهورا" در سانس ١٦، فیلم "امیر" در سانس ١٨ و ٣٠ دقیقه و فیلم " به وقت شام" در سانس ٢١ به روی پرده می‌رود.

مقدم از اکران پنج فیلم ویژه کودک در ایام جشنواره استانی فیلم فجر در زنجان خبر داده و افزود: انیمیشن "فیلشاه" به کارگردانی "هادی محمدیان" در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور دارد.

به گفته وی فیلم‌های کودک، ویژه دانش‌آموزان بوده و در شیف صبح، ساعت ١٠ اکران می‌شود.

مقدم تاکید کرد: همزمان با اولین روز جشنواره، روز شنبه ١٤ بهمن ماه فیلم "قهرمانان کوچک" به کارگردانی حسین قناعت ، دومین روز جشنواره همزمان با یکشنبه، ١٥ بهمن‌ماه انیمیشن "دنیای کیف‌ها" به کارگردانی حمید نخعی ، سومین روز جشنواره همزمان با دوشنبه، ١٦ بهمن‌ماه انمیشن "فیلشاه" به کارگردانی "هادی محمدیان"، چهارمین روز جشنواره همزمان با سه‌شنبه ١٧ بهمن‌ماه فیلم "دزد و پری" به کارگردانی حسین قناعت و در پنجمین روز جشنواره، همزمان با چهارشنبه ١٨ بهمن ماه نیز فیلم "شکلاتی" به کارگردانی سهیل موفق برای کودکان به روی پرده می‌رود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 848887
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.