شهرام میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نجاتگران و امداد گران جمعیت هلال احمر این استان به تفکیک 865 را در مسیرهای ارتباطی زنجان، 580 نفر در ابهر، 140 نفر در مجتمع خدماتی رفاهی غزال خرمدره و مابقی را در مساجد و حسینه ها اسکان دادند.
وی اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر زنجان طی مدت یاد شده در قالب 152 تیم عملیاتی به تعداد 196 نفر و با 22 دستگاه آمبولانس، 9 خودروی نجات و 18 دستگاه خودروی کمکدار عازم ماموریت جاده ای شدند.
وی اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر در این ماموریتها به 764 خودروی گرفتار در مسیرهای ارتباطی این استان به ویژه خودروهای گرفتار در آزاد راه زنجان - قزوین امداد رسانی کردند و در راه ماندگان را در پایگاه های امداد جاده ای اسکان دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: عوامل این جمعیت طی 24 ساعت گذشته به یک مصدوم برف و کولاک در 35 کیلومتری ماهنشان به پری نیز امداد رسانی کرده و وی را به مرکز بیمارستانی انتقال دادند.
وی اظهار کرد: این جمعیت برای خدمات رسانی بهتر به در راه ماندگان برف و کولاک روز گذشته سه اکیپ امدادی را به استان قزوین اعزام کرد که نسبت به جابجایی و اسکان در راه ماندگان مسیر قزوین به تاکستان اقدام کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: هم اکنون 60 نفر از نیروهای هلال احمر این استان در 15 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر آماده خدمات رسانی به سانحه دیدگان به ویژه در روزهای سرد سال هستند که با توجه به کاهش محسوس دما و بارش برف سه اکیپ دیگر نیز به آنها اضافه شده است.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس توصیه می شود با توجه به کاهش محسوس دما و وقوع یخبندان رانندگان قبل از سفر از وضعیت جوی اطلاع داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.