معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: دوره آموزشی"نحوه ورود صنایع کوچک و متوسط به بازار سرمایه" برای واحدهای صنعتی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی امروز با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این دوره که با ارائه یارانه 80 درصدی توسط این شرکت برگزار می‌شود، آشنایی واحدهای صنعتی کوچک با نحوه تامین منابع مالی از طریق کانال های غیربانکی است.

وی تصریح کرد: واحدهای کوچک می‌توانند با ورود به بازار sme با شرایط سهل بخشی از سهام شرکت‌های خود را از طریق کارگزاری‌ها به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار کنند که در این‌صورت در کمترین زمان ممکن می‌توانند منابع مالی خود را تامین کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: بوروکراسی حاکم بر بانک‌ها و تامین وثیقه از جمله مشکلات گریبان‌گیر واحدهای صنعتی در اخذ تسهیلات بانکی برای تامین منابع مالی و سرمایه در گردش است که واحدهای صنعتی می‌توانند با ورود  به بازار sme  در صورت تمایل از امکان تامین مالی مناسب بهره‌مند شوند.

دوره آموزشی "نحوه ورود صنایع کوچک و متوسط به بازر سرمایه" 11 بهمن‌ماه در سالن کنفرانس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند با معرفی نامه کتبی از سوی واحد صنعتی خود به شرکت فنی و مهندسی پیشبرد (با شماره تماس 35242610 -024) مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.