به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و تسلیت حادثه نفتکش سانچی، افزود: حضرت زینب (س) بانوی ایثار، شجاعت، عبادت، ادامه‌دهنده و روشنگری کننده راه امام حسین(ع) بود.
وی در ادامه با اشاره به معرفی ریاست جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، اظهار کرد: وظیفه اصلی نماز جمعه تبیین است و سه عنصر مهم در نماز جمعه قوت در برگزاری، صداقت با مردم و رابطه مستقیم با مردم است که باعث هوشیاری مردم می شود امید است با این انتصاب فصل جدیدی برای 900 تریبون نماز جمعه کشور آغاز شود.
امام جمعه خرمدره با اشاره به روز غزه، ادامه داد: امام (ره) درباره غزه می فرماید اگر مسلمین مجتمع بشوند و هرکدام یک قطره بر روی اسرائیل بریزند اسرائیل را آب می برد و اتحاد علاج این واقعه است.
وی با اشاره به نا امید شدن دشمنان از جنگ سخت علیه ایران، تصریح کرد: رهبری تاکتیک جدید دشمن را شایعه پراکنی برای تغییر افکار عمومی عنوان می کند و جنگ و شورش و کودتا که از اول انقلاب داشته ایم به جنگ نرم رسیده است و امید دشمنان از جنگ نرم و شایعه سازی جدایی مردم از نظام است.
حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: نا امید کردن مردم از نظام، نابود کردن اعتقادات و ایمان مردم، مانع تراشی برای حل مشکلات معیشتی از دیگر اهداف دشمنان در جنگ نرم است.
وی با اشاره به تحریم جدید آمریکا، تاکید کرد: تحریم های جدید آمریکا و پیگیری برای اصلاح برجام نشان دهنده این است که اعتماد و امید به آمریکا خسارت محض است.
امام جمعه خرمدره بیان کرد: دولتمردان آمریکایی انسان هایی به دور از شرافت هستند و ایرانیان را حامل ژن دروغ گویی می دانند در حالی که در روزهای اخیر ترامپ مردمان یک قاره را به عنوان کثافت خانه معرفی می کند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار 19 دی ماه رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: مطالبات رهبری از مسئولان توجه به دشمنی دشمنان، غافل نشدن از ضعف های داخلی، دفاع از حقوق ملت و مظلومین، تمرکز بر مشکلات مردم، با هم بودن و هم افزایی، معیار دانستن قانون و تسلیم در برابر آن و انتقاد منصفانه به دور از سیاه نمایی و توجه به مسئله اشتغال و تولید است.
وی یاد آور شد: مطالبه رهبری از مردم عدم باور شایعات و اشاعه و تکرار آن، لزوم کمک به مسئولان و نظارت بر مسئولان است و مردم بدانند که رهبری از مشکلات مردم آگاه است.
امام جمعه خرمدره افزود: ولنگاری در فضای مجازی مشهود است و این فضا به دست بیگانگان اداره می شود ، 8000 کانال غیر مجاز را قوه قضائیه معرفی کرده است که هنوز وزارت ارتباطات فعالیت آن ها را سد نکرده است امیدواریم که اقدام عملی در این مورد انجام دهد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.