به گزارش ایرنا، علی حیدری روز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر در ابهر با تسلیت حادثه تلخ نفتکش سانچی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس هستیم، افزود: برگزاری برنامه های دهه فجر باید به گونه ای باشد که امید را به جامعه القا کند و مسئولان نیز عملکردها و برنامه های خود را به اطلاع مردم برسانند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه دولت در تمام حوزه ها عملکرد خوبی در شهرستان داشته است ولی از نظر اطلاع رسانی دستاوردهای دولت آن گونه که شایسته است به اطلاع مردم نرسیده از این رو مسئولان به این امر توجه کنند و در بیان موفقیت‌های حوزه خود به مردم دچار لکنت نشوند.
فرماندار ابهر یادآور شد: در ماه های اخیر سرمایه گذاری 21 میلیون یورویی بخش خصوصی در ابهر انجام گرفته است و از بسیاری از چنین عملکردهایی در شهرستان گزارشی ارائه نشده چون دیدگاه ما به این اقدامات انجام وظیفه بوده است.
وی با اشاره به نقش مطبوعات، تصریح کرد: مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی در دنیا مطرح هستند و مطبوعات شهرستان در بیان اخبار و سخنان افراد به امانت‌ داری توجه و جمله ها را سرجای خود نقل قول و عملکرد مسئولان را نیز منتشر و درعین حال نقدشان را نیز در جای خود عنوان کنند.
وی با اشاره به اهمیت نقادی در جامعه، خاطرنشان کرد: این نقدهای سازنده و منصفانه موجب رشد جامعه می شود ولی برخی انتقادات غرض ورزانه موجب سوء استفاده دشمنان خارجی می شود.
حیدری ابراز کرد: در برگزاری برنامه های دهه فجر کمیته های 20 گانه شهرستان باید خروجی مناسب داشته باشد و با توجه به همزمانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه به حفظ حرمت این ایام توجه شود.
به گزارش ایرنا در این جلسه پس از معرفی کمیته ها و دستورالعمل های برنامه های دهه فجر توسط مسئولان ستاد برگزاری هریک از دستگاه ها برنامه های خود را به مناسبت دهه فجر در ابهر اعلام کردند..
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.