سردار جهانبخش کرمی روز چهارشنبه در آیین تکریم فرمانده قبلی سپاه ناحیه زنجان و تودیع فرمانده جدید سپاه این ناحیه گفت: برخی افراد فرصت طلب با استفاده از فرصت، برای ناامن کردن کشور و ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، به میدان آمدند اما حضور مردم بصیر، بسیجیان، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، آنها را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.
وی اظهار کرد: آتش زدن بانکها، اموال دولتی، خانه عالم، دفتر ائمه جمعه، مساجد، قرآن، حسینیه ها و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، کار دشمنان بود و هر چند عده ای به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه فریب آنان را خوردند اما در نهایت این توطئه ها خنثی شد.
کرمی با تاکید براینکه تا اسلام هست کفر هم هست افزود: تا انقلاب هست دشمنان انقلاب نیز هستند و با تاکتیکهای مختلف تلاش می کنند تا به انقلاب، نظام و ملت همیشه در صحنه ایران ضربه بزنند که باید درمقابل آنان هوشیار بود و یقین بدانیم که بصیرت و ولایتمداری است که ما را در برابر توطئه ها و دسیسه ها حفظ خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه مسیر، معیار، میزان و شاخص، ولایت است تصریح کرد: دشمنان دین و قرآن، مدام در پی فتنه هستند و نیروی انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی در اتفاقات اخیر به خوبی درخشیدند و طومار فتنه را به موقع برچیدند.
کرمی با تاکید براینکه باید با ارایه خدمات مطلوب، مشکلات مردم را حل و برطرف کرد و اجازه سوء استفاده به دشمنان را نداد افزود: امروز دشمن، 'ولایت، انقلاب، نهادهای انقلابی و ایمان، اعتقاد و باورهای دینی مردم' را هدف قرار داده است و باید در مقابل این دسیسه هوشیار بود چراکه تضعیف سپاه، بسیج و دیگر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، روحانیت و نهادهای انقلابی و مایوس کردن مردم در واقع تضعیف انقلاب و نظام است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز چهره کریه و زشت آمریکا به مراتب بیشتر از قبل نمایان شده است یادآور شد: آنها قصد داشتند برای رسیدن به مقاصد شوم و پلید خود، افکار عمومی را فریب دهند اما چهره واقعی آنها روشن شد و نشان دادند که به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.
کرمی با تاکید براینکه برای خنثی شدن فتنه ها، مردم باید همواره در صحنه باشند افزود: اجرای طرح گشت بسیج در همه مساجد و محلات می تواند امنیت را حفظ و تامین کند که باید پی گیر آن بود تا این مقوله مهم و نقش آفرین، دوباره رنگ بگیرد.
وی با بیان اینکه دشمن می خواهد مردم را با سیاه نمایی، تخریب، تضعیف و عملیات روانی، مایوس و دلسرد کند و این در حقیقت یکی از شیوه ها و شگردهای آنان است افزود: باید با خدمت رسانی مطلوب و بیشتر، مشکلات مردم و جامعه را برطرف کرد و در اصل ما فرمانده و مسئول مردم نیستیم بلکه خادم و نوکر آنان هستیم.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج و سپاه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که با تدبیر امام راحل شکل گرفت و این نیروی مردمی و ولایی طی چهار دهه اخیر به خوبی درخشیده و نه تنها انقلاب را بیمه کرده بلکه معادلات جبهه استکبار را نیز برهم زده است و امروز در جهان اسلام، دیگر جایی برای آنان نیست.
کرمی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس و خنثی کردن فتنه های دشمنان، موفق و سربلند بوده و در زمان حاضر نیز با حضور در صحنه های انقلاب با تمام توان از انقلاب، نظام، ولایت و ملت ایران در برابر توطئه گران دفاع می کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: باید از این مسئولیت ها در جهت خدمت رسانی به مردم بهره گرفت و دست در دست یکدیگر برای برطرف کردن مشکلات مردم و جامعه، تلاش بیشتری کرد که در غیر این صورت باید در روز قیامت پاسخگو در برابر اعمال خود باشیم.
حجت الاسلام علی متین افزود: ممکلت متعلق به همه ایرانیان است و باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت و فارغ از جناح بندی ها، دولت را در عمران و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم، یاری کرد.
وی اظهار کرد: مردم باید دولت و حتی رئیس جمهوری را هم نقد کنند و باید یقین بدانیم که انسان در سایه نقد رشد می کند و آنانی که از نقد فرار می کنند هیچ وقت رشد نمی کنند.
حجت الاسلام متین با تاکید براینکه ملت ایران شایسته خدمت و کمک هستند، افزود: انقلاب اسلامی را هیچکس نمی تواند از بین ببرد و امروز حتی دشمن نیز به این نتیجه رسیده است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.