جواد عابدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیمه شدگان بعد از دریافت خدمات از بخش های خصوصی مثل بیمارستانهای خصوصی، با ارائه صورتحساب هزینه آن را برابر نرخ مصوب دولتی از دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی واقع در میدان دانشسرا مطالبه کنند.
وی اظهار کرد: هم اکنون این معاونت در برخی تخصصها مانند رادیولوژی محدودیتهای اساسی دارد و به علت کمبود متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در کشور و کثرت تقاضا، بناچار نوبت بندی انجام می گیرد و در صورت وجود متخصص رادیولوژی نسبت به جذب آن در کوتاهترین زمان ممکن اقدام می شود.
عابدی افزود: طرح ارتقای هتلینگ از سال 93 در راستای نظام سلامت کشور در حوزه معاونت درمان سازمان در دستور کار مدیریتهای درمان استان ها قرار گرفت و بیمارستانهایی که از قدمت ساختمانی بالایی برخوردار بودند در جهت سرویس دهی مطلوب و در شان و منزلت بیماران نسبت به اجرایی و عملیاتی کردن این طرح ملزم شدند.
وی بیان کرد: این طرح با همه محدودیت ها در زمینه تامین منابع مالی ، خوشبختانه در جهت افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین عملیاتی شد به طور یکه بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بخشهای اظفال ، لابی قسمت های پذیرش ، ترخیص، فضای محوطه ، پارک کودک و در بیمارستان امید ابهر نیز بخش جراحی زنان و مردان ، سالن ورودی بخشها و امکانات و تجهیزات اتاقها نوسازی و بهسازی شده است.
معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: برا یخدمات رسانی مطلوب تا ایام اله دهه فجر سیستم نوبت دهی اینترنتی بیماران و همچنین USSD تلفن همراه افتتاح خواهد شد و با افتتاح این 2 فاز ، نوبت دهی و پذیرش بیماران در سطح مراکز درمانی استان به 4 طریق میسر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 2 بیمارستان با 210 تخت ، یک پلی کلینیک تخصصی ، و 4 درمانگاه سرپایی در سطح استان با تمامی ظرفیتهای موجود به بیماران و بیمه شدگان خدمت رسانی در
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.