محمد امینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش برف و مه غلیظ جاده های شریانی زنجان- طارم و زنجان - تهم - چورزق را در برگرفته است.
وی تاکید کرد: رانندگان عبوری از این مسیرها و جاده ترانزیت زنجان – میانه و آزاد راه زنجان – تبریز از چراغ های مه شکن عقب و جلوی خودروها استفاده و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی و ایمنی کنند.
به گفته امینی، بر اساس پیش بینی های انجام شده تا ساعات آینده بارش برف همه مسیرهای ارتباطی استان زنجان را فرا می گیرد.
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد در این جاده های ارتباطی که همراه با بارش برف و مه غلیظ است با رعایت جوانب احتیاط جریان دارد.
امینی یادآورشد: رانندگان از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.
وی افزود: در زمان حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان بطور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری در این مکان ها به طور موقت اسکان داده می شوند.
وی تاکید کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.