به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: با محاسبه منابع مربوط به تبصره های 16 و 18، منابع قرض الحسنه مربوط به اشتغال خانگی و منابع مربوط به قانون حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در مجموع نزدیک چهار هزار میلیارد ریال در دسترس فعالان اقتصادی استان است.
وی یادآورشد: این ارقام علاوه بر منابعی است که از محل طرح رونق تولید یا سایر تفاهم نامه ها و منابع بانکی دیگر به بدنه اقتصادی این استان تزریق می شود.
جعفری اظهار کرد: منابع مربوط به اشتغال خانگی و بند 'د' تبصره 16 قانون بودجه سال 96 در قالب تسهیلات قرض الحسنه و منابع مربوط به بندهای 'الف' و 'ب' تبصره 18 قانون بودجه با یارانه سود 2 تا 6 درصد در استان قابل پرداخت است.
سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ابلاغ اعتبارات مربوط به توسعه اشتغال روستایی با نرخ 6 درصد در مناطق روستایی و نرخ 10 درصد در مناطق شهری زیر 10 هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: همه این تسهیلات با رویکرد ایجاد اشتغال جدید توزیع می شود و تکمیل زنجیره های ارزش، رویکرد اقتصادی در اجرای برنامه های استان است.
وی از متقاضیان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و ضوابط دریافت تسهیلات و رسته های اولویت دار استانی به دستگاه های اجرایی تخصصی مراجعه و یا به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات مراجعه کنند.
ثبت نام برای دریافت تسهیلات روستایی و تسهیلات یارانه ای اشتغال فراگیر از طریق سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gove.ir انجام می شود که متقاضیان باید تمام اطلاعات لازم را در سامانه ثبت و کد دریافت کنند.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.