به گزارش ایرنا، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل قبلی و جدید اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در سالن کنفرانس اداره کل و با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، سید بیوک موسوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و شماری از رئیسان هیات ورزشی و جامعه ورزش زنجان برگزار شد.
'علی خلیلی چیچکی'، پیش از این به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و معاون فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان فعالیت داشت.
'علی جوان' نیز از 27 بهمن 95 به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تعیین شده بود و قبل از او نیز 'سید ارسالان حسینی' در تیر سال 93 بر صندلی ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تکیه زده بود و قبل از وی نیز 'ایرج رحمانی' از مرداد 85 سکان هدایت تربیت بدنی استان زنجان را بر عهده داشت که بهمن ماه 92 صندلی خود را به جواد بازرگان داد که وی نیز پس از پنج ماه سرپرستی، کلید ورزش زنجان را به ارسلان حسینی سپرد.
علی جوان در این آئین، گفت: این کار خیلی با عجله انجام گرفت و چون وقت و شرایط فراهم نبود بنابراین عملکرد خوبی که در این مدت داشتیم آنچنان شایسته و بایسته جمع بندی و ارایه نشد.
وی افزود: طی 11 ماه اخیر عناوین و موفقیت های خوبی در حوزه ورزش و جوانان نصیب این استان شد که این طی چند سال اخیر سابقه نداشت.
جوان اظهار کرد: امسال 9 پروژه عمرانی ورزشی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که چهار پروژه از محل اعتبارات ملی و پنج پروژه دیگر نیز از محل کمک های مردمی بود و بیش از 95 نشان کشوری، آسیایی و جهانی نیز به دست آمد.
وی با تاکید براینکه طی این 11 ماه اخیر، آرامش خاصی در حوزه ورزش و جوانان و بر هیات های ورزشی استان حاکم شد و تصمیمی که از سوی وزارت گرفته شد در شان و شخصیت من نبود و درخواست بازنشستگی خواهم کرد.
جوان تصریح کرد: هرآنچه که در توان داشتم طی این مدت برای ورزش و حوزه جوانان زنجان انجام دادم و در واقع ارایه مشاوره های غلط به وزیر ورزش و جوانان، بروز ندادن واقعیت های ورزش زنجان، وارونه بیان کردن قضایا و سیاه نمایی ها، باعث شد تا به رغم موفقیت های حاصل شده از این سمت کنار گذاشته شوم که از مسببان، گذشت نخواهم کرد.
مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: مسئولیت خطیری در راستای خدمت به مردم شهید پرور زنجان در دولت تدبیر و امید، برایم فراهم شده است و امید است با شایستگی هرچه تمام این وظیفه و خدمت را به سرانجام برسانم.
علی خلیلی چیچکی، از اعتماد وزیر ورزش و جوانان و استاندار زنجان سپاسگزاری و ابراز امیدواری کرد که بتواند در رشد و اعتلای ورزش و جوانان استان زنجان، گام های خوبی بردارد.
وی توجه به ورزش همگانی را امری لازم و ضروری خواند و اظهار کرد: ورزش همگانی در سلامت، نشاط و شادابی جامعه بسیار تاثیرگذار است و در کنار این نیز به ورزش قهرمانی و ورزش بانوان و زیرساخت ها و توسعه اماکن ورزشی توجه وافر خواهم داشت.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.