به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، حجت الاسلام کاظم صدیقی ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از تمام امتحانات سربلند بیرون آمده است، افزود: امروز کارکنان این نیرو به عنوان سربازان امام زمان (عج) هستند.
وی با تاکید براینکه کارکنان نیروی انتظامی حافظان امنیت، نگهبانان مرزهای قانون و سنگرنشینان آرامش جامعه هستند، اظهار کرد: نیروی انتظامی همیشه در سنگر جهاد هستند و جهاد در این نیرو هیچ وقت تعطیلی ندارد و خدمت در این نیرو همواره باید برای خداوند منان باشد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه عمود خیمه امنیت، ولایت است که همیشه فتنه ها را خاموش می کند و ستون عزت است، گفت: ناجا امین مردم است و بی خوابی در راستای آرامش مردم، جهاد است و نیروی انتظامی نیز در خط مقدم ایثار بوده و نیرویی آبرومند است.
مشاور عالی قوه قضائیه با بیان اینکه جهاد دری از درهای بهشت است، تصریح کرد: خداوند این در را برای اولیای خاص قرار داده است و جهاد به انسان درجه ای می دهد که با هیچ کار دیگری حاصل نمی شود.
آیت الله صدیقی به جنبه های مختلف جهاد از قبیل جهاد نظامی، اقتصادی، فرهنگی، جهاد اصغر و جهاد اکبر اشاره کرد و بیان داشت: زندگی سراسر جبهه و آزمون است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نماز وسیله طهارت جان و شستشوی گناهان و سیستم ارتباطی با خداوند سبحان است، گفت: شما همیشه لباس جهاد بر تن دارید و برای از بین بردن دشمنان خدا تلاش می کنید.
آیت الله صدیقی با اشاره به توطئه دشمنان در ناآرامی های اخیر اظهار داشت: ما با داشتن دشمنان خطرناکی چون 'استکبار، صهیونیسم غاصب آدم کش، وهابی جاهل و متعصب و منافقان کوردل' همیشه باید بیدار، هوشیار و آماده باشیم و چهره نفاق را به مردم افشا کنیم.
امام جمعه موقت تهران با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی گفت: سردار 'اشتری' فرمانده ناجا و تمامی فرماندهان انتظامی استانها، عنصری ارزشی، حسینی، هیاتی، ولایی، انقلابی، غیرتی و ساعی هستند.
فرمانده انتظامی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی سرباز ولایت هستند گفت: توطئه و فتنه دشمنان از آغاز نهضت امام خمینی (ره) شروع شده، ادامه داشته و تازمان ظهور امام زمان (عج) نیز ادامه خواهد داشت.
سردار علی آزادی به نا آرامی های اخیر کشور اشاره کرد و افزود: استکبار و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با سو استفاده از مطالبات اقتصادی به حق مردم سعی کردند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه استکبار و صهیونسیم از ناآرامی های اخیر اظهار خوشحالی نموده و تصور می کردند انقلاب اسلامی شکست می خورد در حالیکه انقلاب اسلامی ایران با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) و حضور مردم همیشه در صحنه و نیروهای مسلح و امنیتی، شکست ناپذیر است.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه تا زمانیکه همبستگی مردم وجود دارد دشمنان به جایی نخواهند رسید گفت: نیروی انتظامی با ولایتمداری در کنار مردم و با تبعیت از فرمانده معظم کل قوا و توسل به ائمه اطهار (ع) با اخلاق و خویشتنداری، توطئه دشمنان را خنثی کردند.
سردار آزادی با بیان اینکه نیروی انتظامی سرباز ولایت بوده و ولایتی خواهد ماند تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی تا آخرین قطره خون خود جانثار ولی فقیه و مردم عزیز ایران اسلامی بوده و اجازه دست درازی به دشمنان را نخواهد داد.
سردار آزادی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سرباز و خدمتگزار مردم است گفت : استان زنجان از امنیت خوبی برخوردار است و مجموعه انتظامی استان هدفی جز خدمت به مردم، آن هم خدمتی توام با اقتدار و محبت، ندارد.
وی افزود: استان زنجان از کمترین جرایم برخوردار بوده و فقط کمتر از نیم درصد جرایم کل کشور را به خود اختصاص داده که نشان دهنده شور و شعور حسینی مردم استان است.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در وقوع اکثر جرایم بین رده 28 و 29 کشور هستیم تصریح کرد : این امنیت مطلوب استان، حاصل تعامل خوب مردم و مسئولان، هدایت ائمه جمعه و جماعات و تلاش کارکنان انتظامی استان است.
سردار آزادی به کاهش تلفات جاده ای استان زنجان اشاره کرد و گفت: میزان تلفات جاده ای در 9 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 9 درصد کاهش نشان می دهد.
6084/6085
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.