حجت‌الله قصابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در سامانه 'بهین یاب' به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از طرح‌های در دستور کار دولت قرار دارد.
به گفته وی: ثبت نام از واحدهای تولیدی در این سامانه از نیمه نخست مرداد امسال آغاز شده و تاکنون 241 واحد تولیدی با 136 میلیارد و 400 میلیون تومان نیاز تسهیلاتی در بخش کشاورزی از استان زنجان اقدام به ثبت نام کرده‌اند.
مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از 241 واحد تولیدی ثبت نام شده در سامانه بهین یاب 152 واحد واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به بانک های عامل معرفی و از این تعداد 44 واحد موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
قصابی با تاکید بر اینکه پرداخت این تسهیلات برای دیگر واحدهای تولیدی در دست اقدام قرار دارد، یادآورشد: از ابتدای سالجاری تاکنون 44 واحد تولیدی کشاورزی استان زنجان 17 میلیارد و 260 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
وی تاکید کرد: همه پرونده‌های کشاورزی ثبت شده در سامانه بهین یاب پس از بررسی‌های کارشناسی در واحدهای تخصصی و کارگروه استانی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط و بانک‌ها به تصویب و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طی سالجاری طرح‌های نیمه تمام و طرح‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در اولویت پرداخت تسهیلات قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا، طی سال گذشته به 178 واحد تولیدی در بخش های مختلف کشاورزی استان زنجان 658 میلیارد و 994 میلیون ریال در طرح رونق تولید تسهیلات پرداخت شده بود.
سامانه بهین یاب درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت است که همه اطلاعات و خدمات مرتبط با حوزه سرمایه گذاری در صنعت، معدن و تجارت اعم از صدور مجوزها، وضعیت پروژه ها و طرح ها، معافیت های گمرکی و دیگر موارد در این بخش ارائه شده است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.