سید رضا موسوی مشکینی، در این باره به خبرآنلاین بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط شهرستان ابهر در حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع خراسانلو دو گروه از متخلفان که اقدام به شکار غیر مجاز خرگوش نموده بودند را دستگیر نمودند.

موسوی ادامه داد : شکارچیان غیر بومی ودردوگروه چهار نفره بودند واز آنها یک قبضه اسلحه دولول و یک قبضه اسلحه تک لول (قاچاق)لاشه 3 سر خرگوش و20تیر فشنگ ساچمه کشف وضبط گردید.

موسوی مشکینی افزود با اعلام اینکه در منطقه آزاد شهرستان ایجرود دو شکارچی متخلف بومی نیز توسط محیط بانان دستگیرشدند، ادامه داد: از این متخلفان 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول متعلق به غیر کشف و ضبط شد و پرونده تخلف متخلفین تکمیل و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان در پایان اضافه کرد :با توجه به اینکه خرگوش مهم‌‌ترین منبع غذایی گرگ محسوب می‌شود، بیان کرد: کاهش منبع غذایی گرگ‌ها موجب حضور در روستاها و محل زندگی انسان‌ها برای تامین غذای خود می‌شود واز دوستداران طبیعت و حیات وحش استان زنجان خواست در صورت مشاهده متخلفان شکار و صید به نزدیکترین واحد محیط زیست و یا از طریق شماره تلفن های3 -33541001 اطلاع دهند تا در خصوص برخورد با خاطیان اقدام شود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 831920
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.