علی جوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رونق بخشی به این رشته ورزشی در تمام شهرستان های این استان به حمایت و تامین سخت افزارهای لازم نیاز است و از فدراسیون نیز انتظار می رود در حد وسع و توان خود کبدی زنجان را یاری دهد.
وی با بیان اینکه زنجان برای برگزاری اردوهای تیم ملی و میزبانی مسابقات کبدی از آمادگی لازم برخوردار است، اظهار کرد: این اداره کل تا به امروز از این رشته ورزشی زنجان حمایت کرده است و این روند همچنان تداوم خواهد یافت.
جوان تصریح کرد: ورزش کبدی که از دل جامعه رشد کرده و در سطح کشور رواج یافته، علاقه مندان و ورزشکاران بسیاری را به سمت خود جلب و جذب کرده است.
جوان افزود: کبدی ایران در رقابت های برون مرزی حرف برای گفتن دارد و این رشته ورزشی در مسابقات جهانی دوره قبل به نایب قهرمانی دست یافت و امید است این جایگاه را حفظ و ارتقا بخشد.
ملی پوشان کبدی ایران، در دیدار پایانی پنجمین دوره رقابت های جهانی در شهر 'احمدآباد' هند، با نتیجه 29 بر 38 مقابل تیم هند مغلوب شدند.
تیم ملی کبدی ایران در نخستین و دومین دوره رقابت های جهانی کبدی در سال های 1383 و 85 نایب قهرمان جهان شد.
کبدی بازان کشورمان در سومین و چهارمین دوره در سال های 1387 و 93 به مقام سوم جهان رسیدند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: کبدی از بی حاشیه ترین رشته های ورزشی زنجان است و تمام برنامه های تدوین شده در آن به منظور پیشبرد امور به شکل بهتر و مناسب تر به مرحله اجرا در می آید.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.