جواد تاج کی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اگر گاهی مشکلی در تامین برخی از اقلام داروهای بیماران خاص در زنجان مشاهده شود، مسئله استانی نیست و یک موضوع کشوری است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این معاونت با تلاش برای تامین داروی مورد نیاز بیمارستان و داروخانه های زیر پوشش در استان، همواره تلاش کرده تا هیچ کمبودی از این بابت وجود نداشته باشد.
تاج کی بیان کرد: به طور مستمر و برنامه ریزی شده از کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی بازدید می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 93 درصد واحدهای تولیدی مواد غذایی زنجان در طرح نشانگرهای رنگی (چراغ راهنمای تغذیه ای) زیر پوشش نظارت های این دانشگاه هستند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اجرای این طرح از سال 94 در کشور، گفت: طرح نشان گرهای رنگی بعد از رفع برخی مشکلات، هم اکنون از حیث اجرایی وضعیت مطلوبی در استان دارد.
به گزارش ایرنا، در مجموع استان زنجان 220 واحد فعال و غیر فعال دارد و بر تمام واحدهای فعال نظارت می شود، همچنین تعداد بازدیدها بر مبنای امتیازهای کسب شده و درجه بندی کارخانه ها تعیین و رتبه بندی می شود.
اگر واحدی در جدول شاخص این دانشگاه، رتبه آ (a) داشته باشد، طبیعی است که به خاطر عملکرد مطلوبش یک بار بازدید در سال کفایت خواهد کرد، اما اگر در رتبه های پایین قرار داشته باشد به نسبت، میزان بازدید اضافه خواهد شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.