مهدی مظفر قراملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تلاش و همکاری عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان یک دستگاه نفتکش غیر شرکتی که با بارنامه بین راهی حلال صنعتی از آذربایجان شرقی به مقصد اشتهارد در حال تردد بود، در محل عوارضی اتوبان زنجان - تبریز متوقف شد.
به گفته وی، پس از انجام آزمایش های لازم توسط کنترل کیفیت شرکت پخش فرآورده های نفتی، محموله این نفتکش از نوع نفت سفید تشخیص داده شد.
مسئول بازرسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: پس از تمکین راننده نفتکش به نتایج آزمایش ها و اخذ دستور قضائی فرآورده مکشوفه به میزان 28 هزار و 500 لیتر در انبار نفت منطقه تخلیه و راننده نفتکش به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
مظفر با میزان فرآورده های نفتی کشف شده در سه ماهه سوم سالجاری اشاره کرد و یادآورد: در این مدت 125 هزار و 600 لیتر از این فرآورده های قاچاق به منظور مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی کشف شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز یک دستگاه وانت نفتکش با یکهزار و 800 لیتر نفت سفید کشف و بر اساس دستور قضایی تعزیرات به چرخه رسمی توزیع کشور بازگردانده شد.
به گزارش ایرنا، برای نخستین بار در کشور همه نفتکش های این استان، مجهز به سیستم 'GPS' شدند تا مبدا حرکت و مقصد نهایی تردد این خودروها به صورت آنلاین کنترل شود.
به دلیل یارانه ای بودن فرآورده های نفتی و احتمال وجود هر نوع تخلف، نفتکش ها به صورت آنلاین کنترل می شوند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.