به گزارش ایرنا، مهدی مظفر قراملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روستائیان تحت هیچ شرایطی کالابرگ خود را در اختیار افراد ثالث از جمله فروشندگان روستایی قرار ندهند چرا که پس از اعلام سهمیه کالابرگ تخصیص سهمیه سوخت فقط با ارائه کالابرگ امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه کالا برگ نفت سفید، اوراق بهادار دولتی محسوب می شود، یادآورشد: این کالابرگ مدرک مورد نیاز برای تخصیص سوخت نفت سفید روستائیان است.
مسئول بازرسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: فروشندگی های مجاز این فرآورده نفتی در روستاها در مرحله توزیع موظف به جمع آوری و اخذ تاییدیه دهیاری ها و تحویل مدارک به نواحی پخش فرآورده های نفتی هستند.
قراملکی اظهارکرد: متاسفانه برخی از خانوارها به دلایلی از جمله امکان خرید به موقع نفت سفید و سهولت در آن، کالا برگ را در اختیار فروشنده مورد نظر خود قرار می دهند تا در مواقع اعلام سهیمه نسبت، به تحویل سوخت اقدام کنند.
وی تاکید کرد: این اقدام موجب می شود برخی فروشنده ها از شرایط، سوء استفاده و با ناآگاهی از سهیمه های اعلامی مصرف کننده درپی کسب سود نامشروع باشند.
مسئول بازرسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: به همه فروشندگی های نفت سفید روستایی اعلام شده که تحت هیچ شرایطی حق نگهداری کالابرگ نزد خود را ندارند و در صورت مشاهده بر اساس آیین نامه تخلفات این شرکت برخورد خواهد شد.
قراملکی یادآورشد: روستائیان در صورت مشاهده هرگونه مشکل مورد را برای رسیدگی به بازرسی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 45 هزار و 520 خانوار روستایی ساکن در 558 روستای استان زنجان فاقد گاز طبیعی هستند.
هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 طی 24 ساعت شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.