سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف که از اواخر شب گذشته در این مسیرهای ارتباطی آغاز شده بود موجب شد تا تردد خودروها به دلیل لغزندگی سطح جاده به کندی و با سختی صورت گرفته و بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نباشد.
وی اظهار کرد: عوامل پلیس راه زنجان به خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ هستند اجازه تردد در این 2 مسیر ارتباطی را نمی دهند و عوامل راهداری نیز با انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی سعی دارند تا تردد خودروها در این مسیر، سهل و مطمئن تر شود.
شیرمحمدی افزود: تردد خودروها در محدوده گردنه پاپایی در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار نیز به دلیل وجود مه به کندی و با احتیاط صورت می گیرد و از رانندگان عبوری از این مسیر انتظار می رود از چراغ های مه شکن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: اغلب مسیرهای ارتباطی این استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است و لازم است رانندگان از سرعت غیرمجاز اجتناب کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی توجه بیشتری داشته باشند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.