به گزارش ایرنا، سردار رسول سنایی‌راد شامگاه شنبه در مراسم گرامی داشت حماسه نهم دی زنجان افزود: مردم حاصل بردباری و صبر مقام معظم رهبری را در برابر خواسته های نامشروع عده ای، با این راهبرد که جذب حداکثری و دفع حداقلی باید اتفاق بیفتد، در این روز مشاهده کردند.
سنایی راد خاطرنشان کرد: آمریکایی ها 20 سال مشغول طراحی و برنامه یزی برای جبران ناتوانی در جنگ مستقیم با ایران از راه دیگری مثل انقلاب رنگی جبران کند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران یادآور شد: قدرت طلبی برخی خواص در سال 88 این موقعیت را برای غربی ها ایجاد کرد تا بتوانند از این مولفه به نفع خود بهره برداری کنند.
وی با اشاره به اینکه 'تقلب' رمز آشوب های سال 88 بود، گفت: اعلام پیروزی پیش از اتمام رای گیری، فعالیت گسترده سفارت های غربی و ماموریت سفارت انگلیس برای ارتباط با نخبه های جامعه از جمله مصادیق فتنه انگیزی آن سال ها محسوب می شود.
سنایی راد تصریح کرد: همچنین دستگیری 86 نفر از آشوبگران که مشخص شد همگی سابقه نفاق داشتند، نمونه دیگری از فتنه انگیزی آن سال ها به شمار می رود.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در واقع با مقاومت خود از رای ملت ایران دفاع کرد، خاطرنشان کرد: با حضور حماسی مردم روز نهم دی دشمن متوجه پشتوانه بزرگ نظام جمهوری اسلامی شد.
وی با اشاره به وقایع چند روز گذشته در کشور اشاره و تاکید کرد: رفتارهای ساختارشکنانه عده ای سلطنت طلب که بر موج معترضان سوار شدند، حمایت ال سعود را پشت سر خود دارند.
سنایی راد تصریح کرد: اگر جامعه نسبت به موضوعی هم اعتراض داشته باشد، باید با شیوه منطقی این اعتراضات را انجام دهد، وقتی که دشمن از این نحوه اعتراض سواستفاده می کند و ترامپ اعلام حمایت می کند نباید ابزار دشمن شد.
معاون سیاسی سپاه پاسدارن با اشاره به اعتراض عده ای که در مکان های مقدس بست نشینی می کنند، گفت: بست نشینی عده ای ضدیت با نظام جمهوری اسلامی را در ذهن تداعی می نماید.
وی افزود: همه آنها بدانند مردم در 9 دی نشان دادند با کسی عهد برادری نبسته اند، چرا که ملاک مردم اعمال امروز افراد است نه گذشته آنها.
سنایی راد یادآور شد: گله مندیم از چنگ انداختن برخی ها به چهره نظام جمهوری اسلامی که خود برآمده از آن هستند.
به گزارش ایرنا، روز نهم دی به خاطر خروش میلیونی مردم در برابر فتنه انگیزی عده ای که به مقدسات اسلام توهین و اهانت کردند، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.