مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب‌استان زنجان با بیان این مطلب که اقدامات گسترده‌ای در راستای ارتقای شاخص‌های مربوط به آب‌شهری زنجان در سال جاری انجام شده، گفت: 99.60 میلیارد ریال پروژه امسال در بخش آب شهر زنجان عملیاتی شده و یا در دست اجراست.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز شنبه با اعلام این‌ خبر اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از مخزن 15000 متر مکعبی 3 غربی شهر زنجان با اعتبار 35 میلیارد ریال تجهیز و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ 3 شرقی زنجان و بهسازی و محوطه‌سازی مخزن امیرکبیر با اعتبار 40 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی به خرید 14 دستگاه فلومتر مغناطیسی به ارزش 11 میلیارد ریال نیز اشاره کرده و افزود: این تعداد فلومتر جهت نصب در ورودی و خروجی مخازن شهر زنجان خریداری شده که هدف از اجرای آن مدیریت و کنترل مصرف آب است.

جزء قاسمی همچنین به خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور با قدرت 880 کیلو وات جهت نصب در ایستگاه پمپاژ 2 غربی زنجان اشاره کرده و اعلام کرد: این ژنراتور به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال خریداری شده و تا پایان سال جاری عملیات نصب آن تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به انجام عملیات اصلاح شبکه در بافت فرسوده شهر زنجان به طول 2 کیلومتر و با اعتبار 4 میلیارد ریال اشاره کرده و افزود: 270 فقره انشعاب در این طرح مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت.

جزء قاسمی همچنین اعلام کرد: پروژه اصلاح شبکه آب شهر زنجان نیز به طول 13 کیلومتر همراه با تعویض انشعابات با برآورد اولیه 20 میلیارد ریال در مرحله تهیه اسناد مناقصه بوده و پروژه اجرای خطوط انتقال آب به مناطق شمال شرق زنجان نیز به طول 2600 متر به رقم قرارداد 28 میلیارد ریال به زودی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین شروع عملیات نصب یک دستگاه مخزن 1000 متر مکعبی پیش ساخته در شهر ارمغانخانه را یادآورد شده و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 و نیم میلیارد ریال در دست اجراست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.