به گزارش ایرنا، فرامز نیک سرشت روز شنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای زنجان افزود: در حال حاضر در حوزه تولید برق چهار نیروگاه 500 هزار و یکهزار مگاواتی در استان زنجان وجود دارد و این بستر موجب شده استان در صنعت برق یکی از مناطق جذاب تلقی شود.
وی اظهارکرد: در عرصه سرمایه گذاری اقدام خوبی شده طی هفته گذشته تیمی از کشور چین برای سرمایه گذاری و تولید انرژی خورشیدی وارد این استان شده و قول دادند نیروگاه 20 مگاواتی را دایر و در کنار این نیروگاه 600 مگاواتی به صورت مشارکتی با شریک ایرانی نیز اجرا کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: در عرصه صنعت برق این استان پروژه های خوبی تعریف شده که امید می رود محقق شود.
به گفته نیک سرشت، به لحاظ جذب تسهیلات در قالب طرح های مختلف اشتغالزایی در رتبه پایین تر از پنج قرار نداریم و این نشان دهنده جهش قابل توجه استان در این حوزه است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: 12 پست اختصاصی برای واحدهای صنایع در این استان داریم و واحدهایی نیز تقاضا برای ایجاد این پست ها دارند که برای توسعه صنعت نیازمند انرژی پایدار و مطمئن هستیم.
نیک سرشت ابراز کرد: با اعتقاد به بدنه کارشناسی برق منطقه ای زنجان این امر امکانپذیر است که در فاصله زمانی کوتاهی محقق شود.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از خدمات مدیرعامل قبلی شرکت برق منطقه ای زنجان مرحوم مهندس بهمن قاضی زاده که خرداد سال گذشته بر اثر بیماری درگذشت و سرپرست این شرکت قدردانی و بهمن الله مرادی به عنوان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان معرفی شد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.