به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: این حرکت بزرگ در واقع اتحاد حول محور ولایت فقیه بود و باید به عنوان روز ماندگار در تاریخ انقلاب و ایران بماند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با این حماسه فرمودند دست خدای متعال را در راهپیمایی مردم در این روز دیدم و این حضور در صحنه به واسطه دعوت بنده و امثال بنده نیست، کار خداست.
امام جمعه زنجان با اشاره به ضرورت خودکفایی و نداشتن وابستگی در امور اساسی به خارجی ها، تاکید کرد: الگوی ارائه شده توسط رهبر معظم انقلاب طبق مطالعه انجام گرفته بوسیله محققان و اقتصاددانان بزرگ، بهترین راهکار برون رفت از بن بست اقتصادی کشور است.
وی خاطرنشان کرد: رونق تولید و اشتغال زایی برای نسل جوان، مبارزه با فساد توسط مسئولان ارشد اجرایی کشور و وحدت ملی همراه با یک صدایی در برابر دشمن انقلاب از راهکارهای مهم خروج از شرایط فعلی ایران است.
حجت الاسلام خاتمی گفت: اگر در مبارزه با فساد در کشور با عزم همگانی همراه نباشد، همه تلاش ها و دستاوردهای دولت های جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را ضایع خواهد کرد و باعث عمیق کردن فاصله طبقاتی در جامعه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در نماز جمعه این هفته زنجان از سند سجلی شهدای مدافع حرم زنجانی از جمله شهید مدافع حرم خیرالله صمدی رونمایی و این سند تقدیم خانواده شهید شد.
ملت ایران در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ برای محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی همان سال با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند، این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.
9 دی به عنون روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است.
3216/6085
خبرنگار : سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.