به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: برای تدوین و تصویب قانون برنامه بودجه، علاوه بر نمایندگان مجلس، صاحبنظران اقتصادی نیز آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
وی یادآورشد: در این قانون، اقتصاد مقاومتی باید به عنوان پایه و اساس مد نظر قرار گیرد و ایجاد اشتغال به عنوان یکی از مشکلات اساسی جامعه ملاک باشد.
حجت الاسلام خاتمی به حمایت رئیس جمهوری آمریکا از به رسمیت شناختن قبله اول مسلمانان به پایتخت رژیم غاصب اسرائیل اشاره و اظهار کرد: این موضوع طی 20 سال گذشته بارها از سوی روسای جمهوری کشور آمریکا مطرح شده بود اما این بار ترامپ آن را با جدیت عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ترامپ با این اقدام 2 موضوع جرات دهی به جبهه سازش با اسرائیل و امنیت این رژیم منحوس را تثبیت کرد.
وی خاطرنشان کرد: تمام جنگ هایی که در منطقه رخ داد و آتش افکنی هایی که گروه های تکفیری در کشورهای اسلامی ایجاد کردند، همه با این هدف بود که فکر مردم جهان اسلام از مساله فلسطین منحرف شود.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: سران تمام کشورهای اسلامی و سازمان های جهانی اسلام مخالفت خود را با این تصمیم آمریکا و اسرائیل غاصب اعلام کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سفر وزیر امور خارجه کشور انگلیس به ایران طی هفته گذشته اشاره کرد و این دولت را یکی از اصلی ترین پایگاه های حمایت کننده از دشمنان ایران طی تاریخ 100 سال گذشته برشمرد.
وی تاکید کرد: در هر فتنه و توطئه ای که در این مدت در ایران رخ داده است، می توان دست انگلستان را مشاهده کرد.
حجت الاسلام خاتمی به فرا رسیدن 27 آذر روز مبارزه با خشونت و افراطیگری اشاره و اضافه کرد: خشونت، تجاوز و افراطی گری حاصل حضور و فعالیت سه گروه زرداران، زورداران و تزویرگران است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به فرا رسیدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و این 2 نهاد را پایه های اصلی توسعه کشور برشمرد.
وی افزود: بارها دشمنان تلاش کرده اند که بین حوزه و دانشگاه تضاد و تعارض ایجاد کنند که امام راحل متوجه این توطئه آنان و خواستار وحدت بین این 2 نهاد علمی شد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.