محمد فاطمی سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 50 غرفه از استانهای مختلف از جمله زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، قم، اصفهان، اردبیل، ارومیه،کرمانشاه، ،گیلان، خراسان،یزد و شهرستان های طارم و اردکان حضور دارند.
وی افزود: استانهای شرکت کننده محصولات خود از جمله مواد غذایی، خشکبار، آجیل، میوه، شیرینی، انار و هندوانه، مرکبات، سوغات شهرستانها، لباسهای محلی و محصولات شب یلدا را ارائه می کنند.
وی اظهار کرد: چهار غرفه هم دراین نمایشگاه به پخت آش محلی استانهای کردستان، کهکیلویه و بویراحمد وگیلان می پردازند.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان ادامه داد: فضای عمومی اختصاص یافته به این نمایشگاه 4600 مترمربع و 1400 مترمربع فضای غرفه سازی شده است.
وی اظهار کرد: عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب و معرفی آخرین توانمندیها، تولیدکنندگان، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به عنوان یک رویداد اقتصادی است.
فاطمی، احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در شب یلدا را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه شب یلدا بهداشت محصولات ارائه شده کنترل می شود و خانواده ها می توانند مایحتاج خود را با کیفیت وقیمت مناسب تهیه کنند.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تا 29 آذر از ساعت 15 تا 21 برای بازدید و خرید عموم علاقه مندان دایر خواهد بود.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.