به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی روز پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی استان افزود: حماسه 9 دی نشانگر این بود که رهروان و پیروان اسلام ناب که همان اسلام انقلابی به معنای متناسب با امروز است، فراوان هستند.
وی با بیان اینکه وظیفه ما پاسداشت روز بزرگ 9 دی است، اظهار کرد: مردم پای انقلاب ایستاده اند، ولی جریان ریزش ها هم کم و بیش ادامه دارد.
وی افزود: برای ما فرقی ندارد آن کسی که در برابر ستون خیمه انقلاب ایستاده، نامش در زمره کدام گروه است، راست است یا چپ، اسمش اصلاح طلب است یا اصول گرا، ما تابع اسم نیستیم، ما تابع رسم ها هستیم و ملاک و معیار برای ما خطی است که دیده بان و سکاندار انقلاب ترسیم می کند.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: 9 دی روز بصیرت و آگاهی در جهت توجه به مسیری است که رهبر معظم انقلاب ترسیم می کنند.
وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی یک روز ملی است و این به معنای آن که نباید این دایره تنگ بگیریم که هیچ کس ته سبد باقی نماند، اما از آن طرف هم نباید دایره را چنان بزرگ کنیم که هر غرب گرا و دلداده غربی و هر مخالفی با دیدگاههای رهبر انقلاب، عنصر انقلابی قلمداد شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه فصل الخطاب برای ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، گفت: 9 دی روز ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی است و نباید فراموش شود.
حجت الاسلام علی خاتمی افزود: 9 دی تجلی قدرت خدا و نشانه ولایت مداری و حضور مردم در صحنه دفاع ار انقلاب و حمایت از ولایت و کلیات انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا رفتارهای ما به گونه ای نباشد که فقط خودمان را مسلمان بدانیم، تصریح کرد: معیار عملکرد ما باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد و آن را فصل الخطاب بدانیم نه اینکه به صورت گزینشی با آن برخورد کنیم.
ملت ایران در تظاهرات ۹ دی ۸۸ برای محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی همان سال با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان نشان دادند به طوری که این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.