امجد باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این شکارچی خاطی و سابقه دار، یک قبضه اسلحه دولول، 29 تیر فشنگ ساچمه به دست آمد که به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.
وی اظهار کرد: شنبه /18 آذر جاری/ نیز محیط بانان شهرستان خرمدره در منطقه شکار ممنوع 'خراسانلو' به دستگیری یک شکارچی متخلف قبل از شروع به شکار موفق شدند.
وی ادامه داد: این شکارچی خاطی و غیرمجاز نیز با مشاهده محیط بانان و ترس از دستگیری از محل متواری شد اما با تعقیب و گریز صورت گرفته در نهایت به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق تک لول و 2 تیر فشنگ به دام افتاد.
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان افزود: محیط بانان شهرستان طارم نیز یک متخلف را به جرم شروع به شکار در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر در دربند ده بهار که مامن کل و بز می باشد، دستگیر کردند.
باقری تصریح کرد: از این شکارچی متخلف نیز یک قبضه اسلحه تک لول به همراه یک تیر فشنگ ساچمه به دست آمد که به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی طارم شد.
وی تاکید کرد: در زمان حاضر هیچ گونه مجوز شکار صادر نمی شود و انتظار می رود متخلفان دست از شکار غیر مجاز بردارند چراکه محیط بانان استان به صورت شبانه روز مشغول گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت هستند و با دستگیری متخلفان مطابق قانون و بدون هیچ اغماضی با آنها برخورد خواهد شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.