معصومه الله وردیلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به مناسبت میلاد پیامبر از طرف موسسه خیریه مردمی آبشار عاطفه ها، بخشی از اقلام مربوط به پنج سری جهیزیه به ارزش ریالی 150 میلیون ریال خریداری و به زوج‌های جوان و نیازمند ابهری اهدا شد.
وی اظهار کرد: این موسسه مردم نهاد با هدف حمایت از خانواده های بی سرپرست، ایتام و به ویژه تهیه و تحویل جهیزیه به نوعروسان تاسیس شد و طی فعالیت خود از شهریور سال 93 در ابهر 170 سری جهیزیه به کمک خیران خداجو و نوع دوست به زوج های نیازمند اهدا کرده است.
مدیر خیریه آبشار عاطفه ها در ابهر تصریح کرد: تعداد 542 خانواده تحت حمایت این موسسه هستند که در طرح ایتام امسال برای 750 نفر خدماتی مانند سبد غذایی ارائه شد.
وی تاکید کرد: اقلام سبد غذایی توزیع شده بین مددجویان شامل برنج، مرغ، قند، ماکارونی، سویا، حبوبات، کنسرو و تخم مرغ بوده و پوشاک توزیع شده نیز شامل کفش، کیف و لباس و اقلام جهیزیه شامل فرش، لوازم آشپزخانه، اجاق گاز، یخچال، بخاری و سایر لوازم اولیه و ضروری آغاز زندگی بوده است.
الله وردیلو خاطرنشان کرد: خیریه آبشار عاطفه ها در بیش از 3 سال فعالیت توانسته با لطف خداوند و کمک همه جانبه خیران منطقه در راستای کاهش آلام نیازمندان جامعه قدم بردارد.
وی بیان کرد: از مهمترین اقدامات آبشار عاطفه ها در ماه های اخیر کمک به مردم زلزله زده و توزیع آن توسط شعبه استان کرمانشاه در میان آسیب دیدگان زلزله بوده است و اهدای این جهیزیه ها به نوعروسان نیازمند، توزیع ماهانه سبد غذایی و پوشاک در میان مدد جویان، توزیع مستمری، جذب و پخش نذورات مردمی به ویژه در ماه های محرم و صفر برای نیازمندان از دیگر اقدامات این موسسه است.
به گزارش ایرنا، این موسسه از سال 81 فعالیت خود را در کشور و از سال 93 در ابهر آغاز کرد و هم اکنون دارای بیش از 300 شعبه در سراسر کشور است.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.