به گزارش ایرنا، خبر شهادت خیرالله صمدی سومین شهید مدافع حرم 27 آبان در حالی منتشر شد که 2 روز بعد از آن سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس طی نامه ای خبر از پیروزی بر داعش داد.
این خبر پیروزی همراه با ورود پیکر مطهر شهید خیرالله صمدی برای زنجانیان احساس غریبی داشت، گو اینکه آخرین پیام مدافعان حرم به دست مردم زنجان رسیده باشد.
با این وجود پس از گذشت 14 روز از تشییع پیکر شهید خیرالله صمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه استاندار و تعدادی از مدیران به دیدار خانواده این شهید مدافع حرم رفتند و ساعتی را در کنار آنان به سر بردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این دیدار گفت: هرچه در خصوص ائمه معصوم کوتاهی کرده باشیم، دل های رئوفی دارند و می بخشند و شفاعت می کند اما این مساله در مقابل شهدا سخت تر است.
حجت الاسلام خاتمی افزود: در کشور شهدای مدافع حرم کم نداریم اما شهادت برخی از آنان سر و صدای بسیاری به دنبال داشت و خبر شهادت سردار صمدی هم از آن دسته بود.
وی تاکید کرد: شهادت سردار صمدی در زمانی رخ داد که هرگز فراموش نمی شود، همزمان با آزادی بوکمال در سوریه و سپس سقوط داعش.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: این حوادث تحولی در میان مردم زنجان رقم زد و حال و هوای شهر تغییر کرد.
حجت الاسلام مجتهدی هم که در این دیدار حضور داشت به بیان حوادث رخ داده پیش از شهادت برای سردار صمدی گفت: عشق و علاقه به شهادت در این مرد غیر قابل توصیف بود، مردی که پیش از شهادت به دست جبهه النصره اسیر، به دست حزب الله لبنان آزاد شد و حتی طعم جانبازی از هر 2 پا را تجربه کرد.
وی اضافه کرد: در بسیاری از مواقع خانواده این شهید از حضور وی در لباس مدافع حرم بی خبر بودند و پس از شهادت متوجه وسعت حضور وی در خط مقدم نبرد شدند.
شهید صمدی 2 فرزند دارد، امیر محمد 26 ساله و زینب 7 ساله و پدر و مادری که در قید حیات هستند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.