به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جمع شماری از معلولان استان زنجان، افزود: امروز فضای حاکم بین کشورهای مسلمان فضای مناسبی نیست.
وی با تبیین ضرورت های وحدت بین مسلمانان جهان، گفت: امروز مشاهده می کنیم با حمایت حاکمان ظالم دولت عربستان سعودی، مردم مظلوم یمن و بحرین کشته می شوند.
درویش امیری تصریح کرد: در هند با وجود 10 ها آئین و دین و فرقه، تمام چند صد میلیون جمعیت آن با آرامش کنار هم زندگی می کنند.
وی افزود: با پیش گرفتن راهبردهای نادرست و اشتباه برخی ها، اتحاد حول محور پیامبر اسلام و قرآن بین کشورهای مسلمان محقق نشده است.
استاندار زنجان تاکید کرد: چرا نباید جمعیت میلیاردی مسلمان دنیا نتواند جلوه ای از اتحاد را در برابر چشمان جهانیان پایه گذاری نماید.
وی با اشاره به وجود 26 هزار معلول در استان زنجان، تصریح کرد: آموزش این قشر از اولویت و اهمیت بالایی برای دولت و جامعه برخوردار است.
درویش امیری اظهار کرد: خیرین زنجانی در پوشش خدمات برای معلولان همت کنند و در هر بخشی که احساس نیاز کردند، ورود پیدا کنند.
به گزارش ایرنا، 12 آذر امسال روز جهانی معلولان است، به همین جهت در پایان این مراسم از خیرین و موسسات خیریه ای که در حوزه معلولان کمک کرده اند، تجلیل به عمل آمد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.