به گزارش ایرنا، احمدرضا رادان شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار خیرالله صمدی در حسینیه اعظم استان افزود: اگر در عراق و سوریه با داعش نمی‌جنگیدیم امروز باید در خیابان های تهران با آنها روبرو می‌شدیم.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی در دفاع مقدس نیز با آن اندک امکاناتی که در اختیار داشت، در برابر همه دنیا ایستادگی کرد و این مهم ریشه در نهضت عاشورایی دارد و گرنه با هیچ منطق سازگار نیست.
رادان خاطرنشان کرد: در قیام عاشورا نیز یاران امام حسین تا اخرین نفس در برابر دشمنان جنگیدند و این واقعه نه امروز بلکه در اذهان تاریخ ماندگار والهام بخش بوده و این یک نگاه دینی است.
وی بیان کرد: نگاه دینی این است که بتوان در برابر خیل عظیم دشمنان تا دندان مسلح قرار گرفت و پیروز میدان شد، اگر چه شهید شد.
رئیس مرکز راهبردی ناجا ادامه داد: امروز بر هیچ کس پوشیده نیست که الگوی حزب الله لبنان توانست در جنگ 33 و 28روزه و جنگ های پی در پی پوزه رژیم‌صهیونیستی را به خاک مالید و این رخداد نیز برگرفته از نهضت انقلاب اسلامی ایران است.
وی اظهار کرد: امروز بر دشمنان پوشیده نیست که اگر در سوریه و عراق مدافعان حرم و دلاوررمردان ایرانی حضور داشتند، این مهم بر گرفته از نگاهی است که حزب الله به دشمن تا دندان مسلح دارد.
وی بیان کرد: با توجه به اسناد موجود، تکفیری‌ها، رژیم صهیونیستی را دوست با وفای خود دانسته به غیر از کمکهای نظامی و تسلیحاتی مراکز درمانی این رژیم در اختیار تروریست‌ها بود.
رادان خاطر نشان کرد: شهید خیرالله صمدی در عملیاتی به شهادت رسید که آخرین میخ به تابوت داعش کوبیده شد و با آزاد کردن شهر بوکمال هیچ شهر روستا دیگر تحت سیطره این شجره ملعونه قرار ندارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.