ناصر مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'شهر کتاب' واقع در چهار راه سعدی، 'پاتوق کتاب' واقع در جنب امامزاده حضرت ابراهیم (ع) ، 'کتاب‌فروشی سهروردی' واقع در چهارراه انقلاب به سمت سعدی، 'کتابکده فرهنگ' واقع در چهار راه انقلاب، کوچه رهبری، 'کتاب‌فروشی کسری' واقع در بازارچه سعدی و ' مرکز کتاب سعادت' واقع در کوچه مشکی، روبروی دانشگاه پیام نور، مجری طرح 'پاییزه کتاب' در شهر زنجان هستند.
وی ادامه داد: در شهر ابهر نیز 'کتابفروشی بهمن'، واقع در بلوار طالقانی جنوبی، عضو و مجری اجرای طرح 'پاییزه کتاب' است.
مقدم یادآور شد: اجرای طرح ' پاییزه کتاب' در شهرستان ها تا 2 دی سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تخفیف عرضه کتاب در طرح 'پاییزه کتاب'، بین ٢٠ تا ٢٥ درصد است، افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در این طرح، به میزان یک میلیون ریال است.
مقدم اضافه کرد: خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های عمومی را با ٢٠ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ٢٥ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح «پاییزه کتاب» خریداری کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتابفروشی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانی ketab.irدر دومین «پاییزه کتاب» ثبت نام کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال دومین طرح 'پاییزه کتاب' با شعار «هر ورقش دفتریست...» را در سراسر کشور اجرا می کند تا از این طریق زمینه رونق بازار کتاب و افزایش سرانه مطالعه را در جامعه فراهم کند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.