به گزارش ایرنا، طی چند ماه گذشته مسئولان شهرداری زنجان از تجیهز تاکسی های شهر زنجان به تجهیز کارتخوان ها سخن گفتند و اما این برنامه آنگونه که باید و شاید پیشرفت مطلوبی نداشته و با موانعی مواجه بوده است.
مهدی مهاجری روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تعدادی از تاکسی های درونشهری زنجان به دستگاه کارتخوان تجهیز شده اند و این تعداد آمار تفاوت چندانی با ماههای گذشته نداشته است.
وی اظهار کرد: بروز وقفه ای موجب شد این برنامه با کندی به حرکت خود ادامه دهد و در این میان با گفت و گوهای انجام گرفته شرکت مربوطه قول مساعد داده شد که نسبت به تجهیز بقیه تاکسی ها اقدام شود.
مهاجری افزود: بر این اساس نمی توان با تعداد فعلی تاکسی هایی که دستگاههای کارتخوان دریافت کرده اند، همه رانندگان را به انجام استفاده آن در شهر ملزم کرد.
وی بیان کرد: همه رانندگان تاکسی خواستار اجرای این طرح هستند، چرا که علاوه بر رفع مشکلات بهداشتی ناشی از پرداخت های نقدی صرفه چویی زمان را نیز بدنبال دارد.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری زنجان ادامه داد: یکی از موانع مهم اجرای این طرح توزیع نشدن کافی کارت شهروندی است که چندان در بین مردم نهادینه نشده است.
وی خاطر نشان کرد: با احتساب جمعیت 400 هزار نفری جمعیت شهر زنجان فقط 40 هزار فقره کارت شهروندی صادر شده که جوابگوی استفاده کنندگان نیست و دراین ارتباط اقدامات موثرتری انجام گیرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 هزا رو 500 دستگاه تاکسی در شهر زنجان وجود دارد که از این تعداد 700 دستگاه ان فرسوده هستند.
7320/8068
خبرنگار : اعظم شامی*** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.