به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسماعیل بیات در جلسه کمیته اشتغال شهرستان ایجرود، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود سال گذشته مبلغ 9 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.
وی بر ضرورت آموزش جوانان و افراد جویای کار تاکید کرد و افزود: اداره فنی و حرفه ای شهرستان باید دوره های آموزشی خود را متناسب با نیاز منطقه برنامه ریزی کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: نهادهای مرتبط با کمیته اشتغال باید با شناسایی نیازهای منطقه، فرصت های شغلی جدیدی را برای جوانان فراهم کنند و آموزش ها و مهارت های لازم را ارائه دهند.
بیات با بیان اینکه ظرفیت های بخش تعاونی در ایجاد اشتغال در شهرستان مغفول مانده است، خاطر نشان کرد: ضروری است تا کمیته اشتغال شهرستان برای جلسه آینده، پیشنهادات خود را برای رونق بخش تعاونی جمع بندی و ارائه کند.
فرماندار ایجرود، برند سازی و تولید نان بستنی در روستای چاپوق را یکی از برنامه های اشتغال روستایی این شهرستان برشمرد و ادامه داد: دستگاه های ذی ربط در بحث کمیته اشتغال باید هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی و اعطای تسهیلات تولید نان بستنی در روستای چاپوق اقدام نمایند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 793226
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.