به گزارش ایرنا، خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس نیازهای موجود در خانوارهای تحت حمایت، ارائه می شود و رفع نیازهای فوری و ضروری مددجویان و قشر نیازمند در کنار ارائه خدمات مستمر از رویکردهای این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.
هدایت صفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به‌منظور ارائه خدمات موردی به مددجویان تحت حمایت کمیته این نهاد 6 ماهه اول امسال بیش از 371 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی تامین و 144 میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد پرداخت ‌شده است.
وی اظهار کرد: بیشترین خدمات موردی ارائه ‌شده به مددجویان تحت حمایت این استان طی مدت یاد شده در حوزه معیشت و تامین مایحتاج اولیه زندگی بوده که 182 میلیون تومان به‌منظور کمک به تامین این بخش به 2 هزار و 604 مددجوی زنجانی پرداخت ‌شده است.
صفری افزود: همچنین به‌منظور تامین لوازم منزل 837 مددجوی تحت حمایت این نهاد 112 میلیون تومان و علاوه بر آن 164 نیازمند درراه مانده نیز از خدمات موردی کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند شده‌اند.
به گفته این مسئول با اقدامات انجام گرفته زمینه بازگشت افراد نیازمند در راه مانده در قالب ابن سبیل حدود 14 میلیون تومان پرداخت‌شده است.
وی خاطر نشان کرد: خدمات موردی کمیته امداد در قالب خدمات تک خدمتی و چند خدمتی نیز به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه بر اساس نوع نیاز و استحقاق آن‌ها در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود و بر این اساس 626 نیازمند غیر تحت این نهاد از خدمات موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار ، 17هزار سالمند ، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.