مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر زائرین اربعین با ناوگان‌حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان جابجا شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، ایرج دست نشان گفت: قرار بود  زائران زنجانی از مرز خسروی به عراق اعزام شوند ولی به دلیل عدم آماده‌شدن مرز توسط کشور عراق، توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان زنجان به مرز مهران اعزام می شوند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از پانصد زائر با 16 سفر مستقیم به نجف اشرف اعزام شدند و از تمامی شرکت‌ها خواسته‌ایم تا از حداکثر ناوگان‌حمل و نقل اتوبوسی خود استفاده کنند و پیش‌بینی می‌شود طبق سال گذشته بیش از 11 هزار زائر از طریق این ناوگان دراستان زنجان جابجا شوند .

این مقام مسئول با بیان اینکه اتوبوس‌ها در این مسیر باید یک سر را خالی حرکت کنند، گفت: در ستاد مرکزی اربعین بحث شده تا به شرکت‌ها اجازه دهند کرایه رفت و برگشت حدود 100 درصد در نظر گرفته شود زیرا اگر کرایه را رفت و برگشت در نظر گرفته نمی شود واسطه‌ها و دلال‌هایی پا به این عرصه می‌گذاشتند که کار را برای مسافران سخت می‌کرد.

دست نشان یادآور شد: سامانه پیامکی 3000990091 مستقر در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان آماده دریافت انتقادات، پیشنهاد‌ها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۲ و ۱۱ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات و رانندگان صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان افزود: امیدواریم امسال همچون سال‌های گذشته سفر زائرین بدون حادثه باشد و همچنین شاهد رضایتمندی زائران از سفر به کربلای معلی باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.