به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در متن این جوابیه که برای تنویر افکار عمومی ارسال شده است، آمده است: آمار دانش آموزان روستای اندآباد سفلی برای سال تحصیلی 97-96 در پایه هفتم 12نفر (6 پسر و 6دختر)، پایه هشتم پنج نفر (چهار پسر و یک دختر) و پایه نهم 6 پسر می باشد.
در این گزارش آمده است: این روستا با روستای اندآباد علیا با فاصله سه کیلومتری همجوار می باشد و در روستای همسایه مدرسه شبانه روزی دخترانه الزهرا (س) و مدرسه شبانه روزی پسرانه شهید محلاتی با کیفیت بهتر و امکانات مناسب آموزشی و دبیران متخصص دایر می باشند.
این گزارش می افزاید: با توجه به این همجواری، تشکیل آموزشگاه با کلاس مختلط سه پایه ای با دبیران غیر تخصصی در روستای اندآباد سفلی به قطع روند آموزش مطلوب و بهینه دانش آموزان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
گفتنی است امکان سازماندهی دبیران تخصصی در مدارس کم جمعیت برای این اداره کل وجود ندارد.
همچنین در مذاکراتی که با اهالی روستای اندآباد سفلی انجام گرفته، این اداره کل برای راحتی دانش آموزان برای ارائه سرویس روزانه نیز اعلام آمادگی نموده است، تا افرادی که مایل به استفاده از ظرفیت شبانه روزی نباشند، به صورت روزانه رفت و آمد نمایند.
همچنین تعدادی از دانش آموزان روستای اندآباد سفلی در مدارس شبانه روزی ثبت نام نموده و در حال تحصیل می باشند.
به گزارش ایرنا، دیروز /یکشنبه/ این خبرگزاری در گزارشی به مشکلات بالغ بر 20 دانش آموز که با گذشت 37 روز از شروع سال تحصیلی و به خاطر اختلافی که مابین والدینشان با آموزش و پرورش وجود دارد، از تحصیل محروم اند، پرداخته بود.
در این گزارش با بیان مشکلات و پاسخ های آموزش و پرورش نوشته شده بود: با همه این توصیف ها، اما والدین معترض همراه با فرزندانشان روز/یکشنبه/ در اعتراض به آنچه که تبعیض میان این روستا و سایر روستا ها عنوان می کردند، مقابل آموزش و پرورش تجمع کردند.
3216/8068
تنظیم: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.