به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اینکه صدور مجوز در این دولت به صورت الکترونیکی بوده و صف انتظار برای صدور مجوز کاهش بسیاری داشته است، اظهار کرد: در این دولت انحصار صدور مجوز شکسته شد و برای همه کسانی که واجد شرایط بودند، در کمترین زمان مجوز صادر شد.

به گفته این مقام مسئول در استان زنجان ٥٢ نشریه و پایگاه خبری فعالیت دارند که در میان آن‌ها مجوز ٥ روزنامه، ١٦ هفته‌نامه، ٦ عنوان دو هفته‌نامه، ٥ ماهنامه‌ها و ١٢ فصلنامه، یک دو فصلنامه و هفت پایگاه خبری به چشم می‌خورد.

بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها صبح امروز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌صورت رسمی افتتاح شد.

این نمایشگاه روز جمعه با حضور بیش از ٩٤٠ رسانه در ١٠ گروه اصلی و پنج گروه فرعی و در مساحتی بالغ بر ١٣ هزار متر مربع در محل مصلی تهران آغاز به کار کرد.

حسین انتظامی؛ معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این رویداد به عنوان «ضیافت سالانه» اهالی مطبوعات یاد کرده که به میزبانی رسانه‌ها انجام می‌شود.

در نمایشگاه امسال ١٠٠ ماهنامه، ٥٤ هفته‌نامه، ٣٠ دوهفته‌نامه، ٢٠ دوماهنامه، ٥٢ فصلنامه، بیش از ١١٥ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ٧٠ رسانه غیرسراسری (محلی، منطقه‌ای و استانی) و بیش از ٦٠ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با حضور در این نمایشگاه، به معرفی مطبوعات محلی زنجان می‌پردازد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775903
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.