به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان روز شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: انتشار این فراخوان در راستای اهداف کلان حمایتی این اداره کل از آثار فرهنگی و هنری است که با مضمون و محتوای شعار سال تولید می‌‌‌‌‌شوند.
ناصر مقدم افزود: توسعه کارآفرینی و مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی، ارتقای جایگاه جهانی کشور و افزایش سهم تولید و خدمات دانش‌بنیان، افزایش تولید، اشتغال و بهره‌وری، افزایش تولید داخلی، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف، ارتقای شاخص‌های اجتماعی و تقویت فرهنگ جهادی از جمله موضوعات و محورهای مورد حمایت در این فراخوان است.
به گفته این مقام مسئول، متقاضیان حداکثر تا ١٠ آبان‌ امسال می‌توانند درخواست‌های خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛ دبیرخانه اقتصاد مقاومتی تحویل دهند.
مقدم خاطرنشان کرد: مبلغ اعتبار حمایتی برای تولیدات فرهنگی و هنری، متناسب با حجم و نوع کار است و همه آثاری که در سال جاری و با موضوع فراخوان مرتبط باشد، می‌توانند از این حمایت بهره‌مند شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با دعوت از همه اصحاب فرهنگ و هنر استان برای شرکت در این فراخوان، گفت: بر اساس این فراخوان آثار فرهنگی و هنری در قالب های نمایش میدانی و صحنه‌ای، فیلم کوتاه، نیمه بلند، پویانمایی و کتاب مشمول حمایت واقع می شوند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.