سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متهم که صاحب بنگاه معاملات ملکی بوده با سوء استفاده از شغل خود و درج آگهی در سایت دیوار، واحدهای آپارتمانی مراجعین به بنگاه را پس از فریب مالکان به افراد مورد وثوق خود واگذار و از این طریق کلاهبرداری می کرد.
وی اظهار کرد: متهم پس از جلب اعتماد و اطمینان فروشندگان واحدهای آپارتمانی و اخذ برگه های سفید امضا و دریافت سند، بی آنکه صاحب اصلی این واحدها متوجه شوند نقشه خود را برای فروش عملی می کرد.
رحمتی با بیان اینکه این موضوع با توجه به طرح شکایت از سوی چند مالباخته که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند در دستور کار پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت، اظهار کرد: پلیس آگاهی زنجان نیز با بهره گیری از امکانات تخصصی و شیوه های علمی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و در یک عملیات غافلگیرانه و بی نقص، موفق به دستگیری این کلاهبردار شد.
وی افزود: متهم پس از دلالت به مقر پلیس آگاهی زنجان و در بازجویی های فنی و با توجه به ادله و مستندات، به جرم خود معترف و با نظر مرجع قضایی استان روانه زندان شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متهم با وعده ارتقا آپارتمان به فروش گذاشته شده و با چرب زبانی و نیرنگ از صاحبان این آپارتمان ها چند برگه سفید امضا گرفته و سپس واحدهای آپارتمانی را به افراد تحت نظر خود انتقال داده و در نهایت بدون اطلاع صاحبان اصلی به فروش رسانده و از این طریق مبالغ هنگفتی را به جیب می زد.
رحمتی به افراد توصیه کرد در انجام معاملات ملکی دقت بیشتری کنند و بدون آگاهی از قانون و مقررات و مشورت با افراد خبره و کاربلد، نسبت به انجام معامله اقدام نکنند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.