به گزارش ایرنا، ناصر مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان با ارائه ٢٠ درصد تخفیف با سقف نامحدود از سوی ناشر و ٢٠ درصد تخفیف نمایشگاهی به صورت محدود به استقبال خریداران کتاب می‌رود.
وی با بیان اینکه سقف تعیین شده برای تخفیف ٢٠ درصدی نمایشگاه، تا مبلغ یک میلیون ریال است، ادامه داد: علاقه‌مندان به خرید کتاب می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به محل نمایشگاه، از بن‌های تخفیف ٢٠ درصدی تا سقف یک میلیون ریال برای هر نفر استفاده کنند.
مقدم از حضور ناشران خارجی در نهمین نمایشگاه کتاب زنجان خبر داد و افزود: امسال بخش ویژه کتب خارجی با یک موضوع مشخص در نمایشگاه فعالیت می کند.

** سومین نمایشگاه نمایشگاه مطبوعات استان همزمان با نمایشگاه کتاب زنجان برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سومین نمایشگاه مطبوعات استان نیز همزمان با نمایشگاه کتاب زنجان در محل مصلی برگزار می شود، گفت: متقاضیان حضور در سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان از امروز تا چهارشنبه/ ٢٦ مهر/ هفته جاری مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی افزود: مطبوعات محلی، نمایندگی مطبوعات سراسری و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.
مقدم اظهار کرد: فضا به صورت رایگان در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و اندازه همه غرفه‌ها نیز یکسان خواهد بود.
نهمین نمایشگاه ناشران کشور در زنجان و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان، از ١١ تا ١٧ آبان در محل مصلی زنجان برگزار می‌شود.
7312/8068
خیرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.