به گزارش ایرنا، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در مراسم زنگ عاطفه ها در آموزشگاه دخترانه شاهد اطهر شهر زنجان، افزود: کمیته امداد نهاد مردمی است و لذا با توجه به ساختار تعریف شده بر اساس اعتماد سازی و شفاف سازی حرکت می کند و در این میان مشارکت اقشار مختلف مردم اهمیت زیادی دارد.
هدایت صفری افزود: جشن عاطفه ها در 2 مرحله برنامه ریزی شد که مرحله اول آن در روزهای 23 و 24 شهریور امسال برگزار شد و مردم نوعدوست این استان یک میلیارد و 100میلیون تومان کمک کردند.
وی بیان کرد: هم اکنون سه هزارو 88 دانش آموز در سیستم نظام جامع این نهاد با هویت کامل شناسایی و ثبت شده اند و مبالغ جمع آوری شده به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
صفری افزود: کمکهای جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند و حتی به تشخیص مربیان در همان مدرسه توزیع می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته در جشن عاطفه های مدارس استان 98 میلیون تومان کمک شد که پیش بینی می شود این رقم امسال به 2 برابر افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، مراسم مهر عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش‌وپرورش استان و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت پرورشی این اداره روز 19 مهر امسال در مدارس تعیین شده این استان برگزار شد.
هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.