علیرضا علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 62 هزارو 922 متر کابل خودنگهدار اجرا شده در شبکه توزیع نیروی برق استان زنجان، 29 هزار و 569 متر تعویض سیم های مسی با این کابل ها به منظور جلوگیری از سرقت سیم های مسی بوده است.
وی تاکید کرد: 33 هزار و 352 متر کابل خودنگهدار نیز با اجرای پروژه های جدید در شبکه توزیع نیروی برق این استان اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از اجرای طرح جهادی کاهش تلفات انرژی در این استات خبرداد و گفت: این طرح در 6 ماهه دوم سالجاری در ابعاد یکهزار متر آغاز و یکی از پروژه های مهم شرکت توزیع برق به شمار می رود.
علیزاده خاطرنشان کرد: نقاط آلوده به سرقت در 2 بخش تجهیزات و انرژی در اطراف شبکه توزیع نیروی برق مناطق شهری و روستایی استان زنجان شناسایی شده است.
وی یادآورشد: سرقت تجهیزات برق علاوه بر خسارت های مالی در استمرار خدمات رسانی در آن مقطع خاص از شبکه موجب ایجاد اختلال شده و شاید عده ای از مشترکان مدت یک تا 2 روز در تامین برق با مشکل مواجه شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: کابل های خودنگهدار روکش دار و درهم تنیده آلومینیومی سرقت را در این شبکه ناممکن می کند.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به 410 هزار مشترک دارد که 330 هزار مشترک خانگی، 45 هزار تجاری، 13 هزار و 500 اداری و عمومی، هفت هزار و 500 کشاورزی و سه هزار مشترک صنعتی است.
بیش از 51 درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.