رامین موحدنیا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ووشوکار شایسته زنجانی با غلبه بر حریفان خود از اسپانیا، اندونزی، الجزایر و مصر، توانمندی بالای خود را به رخ کشید و نشان داد که به لحاظ فنون و تکنیک یک سر و گردن از آنان بالاتر است.
وی اظهار کرد: در این رقابت ها که از روز شنبه تا سه شنبه هفته جاری برگزار شد کشورهای شرکت کننده با ورزشکاران برتر و منتخب حضور پیدا کرده بودند که این کار را برای کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت کرده بود.
عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو ایران گفت: محمدسیفی با کسب چهار نشان طلای مسابقات جهانی و 2 مدال طلای بازی های آسیایی پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ووشو ایران و جهان لقب گرفت.
موحدنیا افزود: این ووشوکار شاخص زنجانی که افتخاری برای ورزش کشور است در نخستین حضور خود در رقابت های جهانی که در سال 2009 در کشور کانادا برگزار شد به نشان نقره رسید اما پس از آن در مسابقات 20011 ترکیه، 2013 مالزی، 2015 اندونزی و 2017 روسیه به نشان طلا دست یافت.
وی ادامه داد: محمدسیفی در بازی های آسیایی 2010 گوانجو چین و 2014 اینچئون کره جنوبی نیز به نشان طلا دست یافت و امید است در رقابت های 2018 جاکارتا نیز مقام نخست را ازآن خود کند.
به گزارش ایرنا ، این ووشوکار شایسته هشت سال است که اجازه پیروزی به رقبای قدر خود را نداده و در حقیقت به حریفی سرسخت و شکست ناپذیر برای رقبا تبدیل شده است.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.