سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه مرگبار و خونین حوالی ساعت 8:30 صبح یکشنبه /نهم مهر جاری/ در جاده خدابنده و در مسیر روستای بولاماجی - محمد آباد، اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه فقط یک نفر از 6 سرنشین این خودروی سواری که همگی جوان بودند از این حادثه جان سالم بدر برد اظهار کرد: راننده این خودرو نیز گواهینامه رانندگی نداشت.
شیرمحمدی افزود: تخطی از سرعت مطمئنه و کشیدن به یکباره ترمز دستی به منظور حرکات نمایشی، باعث خروج خودرو از جاده و در نهایت واژگونی شد که سه نفر در صحنه کشته شده و 2 نفر نیز که دچار آسیب و جراحت شدید شده و حالی وخیم داشتند به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.
وی یادآور شد: روز شنبه /هشتم مهر جاری/ نیز بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو در مسیر ارتباطی زنجان - میانه، 12 نفر مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند که 10 نفر آنان پس از مداوا و درمان ترخیص شدند و 2 نفر از مصدومان نیز به منظور ادامه درمان، بستری شدند.
به گزارش ایرنا، جمعه /هفتم مهر جاری/ نیز در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با پژو 206 که به علت سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ از جانب راننده سمند اتفاق افتاد پنج نفر مصدوم شدند که پس از انتقال به بیمارستان یکی از مصدومان که کودک 2 ساله بود به کام مرگ فرو رفت.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.