فرناز محمدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه قلوها زودتر از موعد در هفته 33 حاملگی متولد شدند که قل اول دختر به وزن یک کیلو و 680 گرم، قل دوم پسر یک کیلو و 490 گرم و قل سوم نیز پسر یک کیلو و 340 گرم و حال عمومی و وزن زمان تولد هر سه نوزاد مساعد است.
وی اظهار کرد: مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی زنجان، یکی از بهترین مراکز درمان ناباروری در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور به شمار می رود که موفقیت حاصل از انجام آی وی اف و میکروانجکشن در این مرکز حدود 35 - 40 درصد بوده که با مطابق با استانداردهای جهانی است.
این فوق تخصص و IVF مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان ادامه داد: فضای فیزیکی این مرکز کاملا مناسب بوده و تجهیزات و متدهای پیشرفته در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرد و انجام IVF، میکروانجکشن، فریز جنین و فریز اسپرم وجود دارد.
محمدیان افزود: از زمان شروع فعالیت این مرکز در سال 94 تا کنون 45 نوزاد متولد شدند که همه آنها در صحت و سلامت کامل هستند.
وی ابراز کرد: هم اکنون هزینه های ناباروری اعلام شده و با توجه به کمک های انجام گرفته از سوی دولت نسبت به سال های گذشته بسیار کاهش یافته و بر این اساس تمامی بیماران واجد شرایط می توانند از این امکانات بهره مند شوند.
مسئوول مرکز ناباروری آی وی اف(IVF) مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای بیماران، مراجعه کنندگان به این مرکز می توانند در سیستم نوبت دهی قرار گرفته و بعد انجام ویزیت اولیه از امکانات موجود برای درمان ناباروری استفاده کنند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.