مسیح الله معصومی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون پروژه هایی از قبیل پل سیدالشهدا و سبزه میدان بر زمین مانده که بزودی تکمیل و تعیین خواهند شد و موضوعی که وجود دارد این است پروژه های جدید نیز باید پیوست اقتصادی داشته و مدت بهره برداری آن نیز مشخص شده باشد.
وی یادآوری کرد: طولانی شدن مدت بهره برداری از پروژه عمرانی علاوه بر کاسته شدن از عمر مفید، مشکلاتی را بدنبال دارد و به دغدغه ای اصلی تبدیل می شود.
معصومی افزود: برای توسعه و عمران شهر زنجان، برنامه های متعدد در هشت حوزه به صورت تفکیک شده به شورای اسلامی شهر ارائه و در کنار آن نیز چالش های بوجود آمده راهکارهای آن نیز در بازه زمانی کوتاه، میان و بلند مدت لحاظ شده است.
وی اظهار کرد: بر این اساس برای کاهش ترافیک بویژه در هسته مرکز شهر زنجان نیز راهکارهایی نظیر هوشمندسازی ، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی و تشویق عموم مردم به این مهم لحاظ شده است.
شهردار منتخب شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: توجه به سکونتگاههای غیر رسمی، بافت فرسوده در حوزه شهری، جمع آوری زباله ، تفکیک آن، مدیریت پسماند در حوزه خدمات شهری نیز و ساماندهی نیروی های انسانی از جمه مواردی است که در برنامه ارائه شده به آن توجه شده است.
وی بیان کرد: شهر زنجان به دلیل وجود زیر ساخت های لازم از قبیل فرودگاه، ریلی ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد و از طرفی دیگر وجود آثار تاریخی فراوان و افزایش مدت ماندگاری گردشگران می تواند به رونق روز افزون منجر شود.
معصومی افزود: برنامه های ارائه شده به شورای شهر مبتی بر شناخت قبلی منابع و برنامه ریزی هایی که در گذشته و آینده شهر زنجان لحاط شده انجام گرفته و علاوه بر آن بازدید تیمی در سطح شهر و تحقیقات میدانی و محلی نیز بوده است.
وی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و انعکاس صادقانه فعالیت ها در حوزه مدیریت شهری می تواند رضایتمندی مردم را بیش از گذشته فراهم کند.
به گزارش ایرنا ، پس از حدود یک ماه از آغاز بکار دوره پنجم شورای اسلامی شهر، مسیح الله معصومی 28 شهریور امسال با 6 رای از مجموع 9 رای اعضای شورا ، به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.