مرتضی ممیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال جاری در مجموع 2هزار و 350 فقره پرونده تخلفاتی به این اداره کل وارد شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: تا کنون 382 محموله قاچاق کالا به نفع دولت ضبط و مصادره شده است.
ممیزی با بیان اینکه معدوم سازی لوازم بهداشتی، غذایی یا آشامیدنی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام می پذیرد، تصریح کرد: تاکنون 29 محموله در استان زنجان معدوم سازی شده است و بیشترین معدوم سازی نیز مربوط به سیگار می شود.
وی اظهار کرد: یک هزار و 505 پرونده مربوط به کالا و خدمات، 535 فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز و 310 پرونده نیز مربوط به بخش بهداشت و درمان است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده در زنجان درج نکردن قیمت روی اجناس است، گفت: 519 پرونده برای این موضوع تشکیل شده است و صادر نکردن فاکتور نیز در رتبه دوم تخلفات ثبتی قرار دارد.
ممیزی افزود: تاکنون بیبشترین کالای کشف شده مربوط به لباس بوده و 139 پرونده در همین موضوع تشکیل شده، که متخلفان بیش از سه میلیارد و 400 میلیون تومان جریمه شدند.
وی تاکید کرد: میزان کشفیات قاچاق استان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد داشته و نشان گر توجه بیشتر متولیان به امر جلوگیری از قاچاق است.
به گزارش ایرنا، بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان طی سال گذشته، پوشاک، سیگار، گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی بود.
حدود پنج هزار پرونده در اداره کل تعزیرات طی سال گذشته تشکیل و بیش از پنج هزار پرونده بررسی و مختومه شده است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.